Telefon – stížnost

 

Jméno práce: Telefon

Slohový útvar: Stížnost

Přidal(a): Dodoshir

 

 

Mirzazada David

Davídkova 694/26

180 00 Praha

 

World Telecom s.r.o., Praha

Krýmská  142/36

150 30 Brno

V Praze dne 22.10.2012

 

Typ reklamovaného zboží: Nokia C-7

Popis závady:

Dne 8.11.2012 jsem objednal a zaplatil výrobek v internetovém obchodě. Po obdržení telefonu jsem dodržel návod na použití a instalační postup k počítači, ale výrobek správně nefunguje.

Za prvé. Po nabití telefonu funguje přibližně jen 3-4 hodiny, místo uvedených v instrukce 24-26 hodin. Nabíjející příslušenství nemá žádnou vnější vadu.

Za druhé. Program Nokia Ovi Suite, která byl instalován na počítači, nemůže rozpoznat aparát, i když v telefonu při připojení vybírám  „Připojení pomocí Nokia Ovi Suite“.

Za třetí. Po dlouhém využití senzorová obrazovka začíná reagovat velmi špatně. Dokonce i telefon se může svévolně vypnout.

Tímto žádám o výměnu na jiný model firmy Nokia .

Těším se na brzkou odpověď.

Mirzazada David

 

Hodnocení: 4 = dostatečně





Další podobné materiály na webu:

Napsat komentář